PERSUADING AND INFLUENCING 4 module

Trainer: Cătălin Chirilescu
Locație: București
Perioada: În curând
Înscrie-te

Se spune că “Manipularea este un bisturiu folosit de persoane îndemânatice, fie pentru a vindeca, fie pentru a ucide”. Scopul programului este să devenim conștienți de tehnicile avansate de manipulare pe care le vedem în jurul nostru zi de zi și să învățăm să-i persuadăm pe cei din jur pentru a-i motiva să atingă obiectivele și rezultatele scontate. Cu toții am auzit de tehnicile de manipulare. Pe unele dintre ele le conștientizăm, dar le trecem cu vederea, pe altele nici măcar nu le sesizăm. Poate pe unele le folosim instinctiv, dar incomplet sau incorect, iar pe altele le vedem folosite pe noi. Pentru a le putea combate sau folosi cu măiestrie, avem nevoie mai întâi să le cunoaștem. Numai dacă suntem informați, suntem puternici. După cum spunea și Kant “Un popor fără cultură este un popor ușor de manipulat”. Este rolul nostru să identificăm și să combatem actele manipulative pentru a comunica eficient si sănătos.

Într-un mod interactiv, aplicat și antrenant, pe parcursul trainingului vei învăța:

-        Cum să persuadezi fără să te folosești de autoritate – tehnici, tactici și strategii;

-        Cum să te feresti de manipulare și să nu cazi în capcana mesajelor manipulative.

Modulul 1 – Persuasiunea și instrumentele ei:

-        Influențarea prin instrumente de programare neuro-lingvistică – reframing, sleight of mouth, VAKOG, limbajul hipnotic – modelul Milton etc.;

-        Manipularea prin instrumente de analiză tranzactională – stările eului și sinergia lor;

-        Psihologia și secretele persuasiunii – Cialdini;

-        Modelul Simon Sinek de influență – the Golden Circle;

-        Arta de a influența - Tehnici de manipulare dupa Alex Muchielli.

Modulul 2 – Leader-ul persuasiv:

-        Stiluri de influență în leadership și în construirea relațiilor din echipa;

-        Tehnici de persuasiune adaptate fiecarui stil de leadership;

-        Motivarea eficientă a echipei prin tehnici de persuasiune cu integritate – Language & Behavior Profile (ce declanșează motivația oamenilor și ce menține motivația acestora);

-        Cum să comunici și să câștigi încrederea persoanelor circumspecte din echipa ta;

-        Cum să spui nu asertiv;

-        Aplicarea instrumentelor prezentate în modulul 1 în leadership – exemple, aplicații, secvențe video, exerciții, studii de caz, role-plays.

Modulul 3 – Sales man-ul persuasiv:

-        Tehnici de înfluențare în construirea primei impresii memorabile;

-        Tehnici și tactici de persuasiune în vânzarea produsului/serviciului;

-        Cum să adresezi intrebările potrivite și să afli nevoile, dorințele și care sunt adevăratele motive de cumpărare ale potențialului client;

-        Tehnici de tratare și rezolvare a obiecțiilor și de închidere persuasivă a procesului de vânzare;

-        Cum să stimulezi up-selling și cross-selling utilizând tehnici de persuasiune;

-        Tehnici de influență pentru gestionarea relațiilor de tip win-win pe termen lung cu clienții;

-        Cum să te ferești de manipularea non-etică în vânzări;

-        Aplicarea instrumentelor prezentate în modulul 1 în vanzari – exemple, aplicații, secvențe video, exerciții, studii de caz, role-plays.

Modulul 4 – Speaker-ul persuasiv:

-        Cum să construiești și să livrezi mesaje persuasive eficiente în orice context de prezentare și speaking;

-        Cum să recadrezi  și să reformulezi mesaje cu success în fiecare context de comunicare pentru a-ți atinge scopul;

-        Cum să prezinți charismatic și cu impact utilizând tehnicile de persuasiune;

-        Tehnici de convingere a publicului ostil în prezentări și în orice context de speaking;

-        Cum să te ferești de manipularea non-etica în prezentări;

-        Aplicarea instrumentelor prezentate in modulul 1  în prezentări și speaking  – exemple, aplicații, secvențe video, exerciții, studii de caz, role-plays.

Te așteptăm să creștem împreună!

Investiție: 1.700 RON
Locul la curs este rezervat doar în momentul efectuării plății.
Înscrie-te