Advanced Communication Skills

Comunicarea organizațională eficientă se învață. Unii dintre noi ne naștem cu anumite înclinații spre o comunicare bună, însă ea rămâne o abilitate care se perfecționează conștient și continuu. Cum să-ți structurezi un mesaj astfel încât să fie clar pentru interlocutor? Cum să-ți adaptezi modul de transmitere în funcție de cel pe care-l ai în față? Cum să transmiți asertiv o nemulțumire astfel încât să nu deranjezi? Toate acestea sunt elemente pe care orice comunicator performant dîntr-o organizație este bine să le stăpânească.

Într-un mod interactiv, practic și antrenant, pe parcursul trainingului participanții vor dezvolta:

-  Abilitatea de a transmite un mesaj clar, structurat, fără erori de comunicare și de a verifica informația (follow-up) astfel încât să nu intervină „timpi morți” sau bariere în atingerea rezultatului;
-  Abilitatea de a spune „Nu” și de a a-și exprima nemulțumirea într-un mod asertiv;
-  Cunoștințe despre stilurile de comunicare ale interlocutorilor și cum să-și adapteze mesajul de fiecare data, astfel încât să atingă rezultatul dorit;
-  Competențe de comunicare eficientă cu „scepticii” din alte departamente.

BONUS: Tehnici avansate de persuasiune în practica de comunicare intra si inter-departamentală și modele de influență organizațională.

Training-ul poate fi personalizat în funcție de nevoile și obiectivele specifice ale organizației.

Contactează-ne pentru oferta completă. 

Cere ofertă